Ben umraniye eğitim ve araştırmada yaptim ne yazık ki hiç memnun kalmadım 25 saat suni sanci aldim ve bebegim o esnada enfeksiyon kaptı 15 gün küvezde kaldı üstelik zor bi doğum olduğundan sol omuzda sinirler zedelenmisti sol kolunu oynatamiyodu fizik tedavi gördük