Kızlar 37+2 olucam gece 12 itibariyle, dün ve bugün kokusuz renksiz su gibi akıntım oluyor ve bugün yoğunlaştı. Doktora sordum hastaneye gitmeliyim gerek yok şimdi yarın göreyim seni dedi ama ben tabi sbaha kadar panik bi halde beklicem. Bu haftalarda bu kadar ıslaklık olması normal mi başına gelen var mı ?