Leyla1420 15 haftalık hamileyim çok öskürüyorum. Bilen varmi bebeğe zararlımı? CRP 25 çıktı. Doktor aougmentin ilaç yazdı.
Cidoliko Leyla1420 canım benim de hamilelikte enfeksiyon olmuştu tedavi edilmezse bebeğe zarar verebilir antibiyotik de tamamen zararsız değil ama kar zarar hesabı yapmak gerekiyor.