SerapOrucguney Kızlar napıcam bu şekilde yarın beni sezeryan bekliyor ve ben normal doğum istiyordum🙈😔
Gulsenkaragoz SerapOrucguney korkmana gerek yok canm hicbir zorlugu yok sezaryenin ilk 2 gun kalkarken zorlaniyosun birdaha birsey kalmiyor zaten
Gamze1903 SerapOrucguney 4 cm acilmanla hastaneye yatirip suyu patlatmiyorlar mi acilma dahada olsun die😮 tabi burda okudklarimla soyluyorum bende😔
SerapOrucguney OktayMeltemSahin suni sancı verdiler ama bebeğe zararlı olduğundan azar azar aldım akşama kadar şimdi dinlenmemiz için ara verdi
OktayMeltemSahin SerapOrucguney bebeğe zararlı mı ? Neden bana da p tesi verilecek zararlı olsa neden versinler ki 😢
HalisEbruoban SerapOrucguney canim hic korkma ben 7 ay once oldum ikinci gun kendim dolasiyodum 1 haftada hic ameliat olmamis gibiydim hakkinda hayirlisi olsun canim bebegini saglikla alirsin kucagina insallah
SerapOrucguney OktayMeltemSahin yani zararlı derken bir anda vücuda yüklediklerinde bebeğin kalp atışlarında problem olabilirmiş o yüzden saat başı nstye bağlandım sancı aldığım sürece
Zhrnc OktayMeltemSahin benim oğlan taşikardi oldu canım Yani sancıyı ben hissetmedim diye dozu yükselttiler çünkü normalde de ağrı sızı pek hissetmeyen biriyim yoksa korkulafak birşey değil Oğlumun kalp ritmi yükseldi Sonrasında sezeryana alındım acilen
OktayMeltemSahin SerapOrucguney bir anda zaten yükleyemezler onun dozları var hiç bir doktor o riske girmez suni sancı alacak biri olarak öyle anlatmışsınız ki inanın korkuttunuz beni
HalisEbruoban SerapOrucguney hic korkulacak bi sey yok sezryanda ben 20 saat sanci sonunda mecburen girdim sezeryana ben cok nazliyim 1 sene kalkamam diyodum ikinci gun kalktim hatta kizima 20 gunlukken mevlit yaptik oturdum iki kilo yaprak sardim borek yaptik yemek yaptik yani korkulacak hic bisey yok doktor agrin olursa diye parol yazdi icmedim bile onemli olan ilk gece ondan sonra hic bisey yok canim normal dogumdada dikis oluyo hic korkma yani sen kuzuna kavusacaksin onu dusun zaten onu gorunce hepsi bitiyo unutuluyo😀
SerapOrucguney OktayMeltemSahin kusura bakma kardeşim niyetim öyle bir şey yapmak değildi benimde ilk ne duyduysam onu yazmak istedim de toparlayamamışım bu arada bebeğim doğdu🙈
OktayMeltemSahin SerapOrucguney Allah bağışlasın ayy anlatırmısınız biraz nasıl oldu bende yarın gircem doğuma suni sancıyla 🤦🏿♀️ Çok endişeliyim meraklıyım
SerapOrucguney OktayMeltemSahin zorunlu sezeryana alındım kordonu dolamış 4 tur boynuna ve bunu çok kısa bir saat aralığında yaptı kendimde hissetmişim açılmam devam etmeyince bir şeylerin ters gittiğini apar topar sezeryan oldum ama çok şükür bende bebeğimde iyi sezeryandan daha çok korkuyordum ilk gün ağrım sızım çok oldu bugün daha iyiyim 🙏🏻 çok şükür
OktayMeltemSahin SerapOrucguney yaaa Rabbim korumuş olsun hayırlısıyla almışsın kucağına Allah analı babalı büyütsün ❤️