Seymaben Kizlar yapali 3 ay oldu hatta geciyor bile hâlâ adet olmadim normalmi ? Emzirmeden kaynakli cok gec olabilirmis diye duydum dogrumu
Domatesbiberpatlican Seymaben ben 12ay olmadım o ayda hamile kaldım🤣🤣 hatta sezeryan sonrası hiç adet olmadan hamile kaldım 1yıl sonra yani
cutiebun 1 sene bile olmayabilirsin çok normal. ben ilk oğlum da 5 ay sonra adet olmaya başladım. bunda Allah kerim 😂
cutiebun Seymaben adet olmadığın süreler hamile kalma olasılığın daha yüksek süt koruyor diye düşünme sakın canım 😊 ilk 1 sene adet düzensizliği olur ya da olmayadabilir bu tamamen değişir 🤍