Aynı şey benimde ilk geneliğimde başıma geldi 37. Haftada sancılarım çıktı ama ben hiç birşey hissetmiyordum doktor erken doğum olacak anneni falan çağır dedi apar topar annem geldi bu şekilde 38 bitti açılma yok 39 bitti açılma yok ve 40 bitti açılma yok ve malesef sezeryan oldum 😑 doktor daha fazla riske atmak istemedi suyu falanda azaldı dedi