Minikbebegim1999 Kizlarrr bu sene sizce kiz senesi mi erkek senesi mi ne diyorsunuz ben erkek diyorum sanki oğlum olucakmiş gibi hisediyorum gonlum kizdan yana 🤍🌸
umyahsen Minikbebegim1999 geçen sene kızım oldu bu senede kızım oluyor sanırım o yüzden pek bilemşcem ama bnce kız senesi sankii 🤣 ilk kızımda da bu hamileliğimde de hep 16a kadar erkek dediler 🤣
Elifderin34 Minikbebegim1999 bence erkek senesi geçen sene dört arkadaşımında kız oldu ben de kız istiyordum erkek oldu bu sene iki üç kişinin daha erkekmiş :)
Azra41 Minikbebegim1999 3 arkadaş hamile kaldık 1 er hafta arayla 2 mız kiziz 🥰 sanki orta gibi ya kız ve erkek senesi bence 😄
Minikbebegim1999 Elifderin34 yaa bende oyle diyorm bu sene erkek senesi kime sorsam oğlu oluyor sağlıkla gelsinler 🌸
Minikbebegim1999 Azra41 ay neguzel bende arkadaşımla 3 ay var aramda oğluşu olcak inşallah benmki daha belli değil
Leylabngll Kızlar Merhaba! Simdi ben 6 haftalık gebeyim bu seneye mi ait oluyorum yoksa gelen seneyemi ait oluyorum cok anlamıyorum bu işleri bilmediğimden soruyorum 😇 yanıt verirmisnz 😍