Ben geçen sene evlendim,bu sene martta hamile kalınca doktorum istedi ve sağlık ocağında ücretsiz yaptırdık çünkü artık hak tanındı.İstanbulda yaşıyorum bu arada.Sma tarama testi farklı bir test,öncelikle babadan kan alıyorlar,pozitiflik varsa anneden alıyorlar,anne de pozitifse amniyosentez yapıyorlar.Bizim şükür negatif geldi.Tek sıkıntısı çıkması 3 ayı buldu yani çok geçti,önce 1 ay dediler sonra 2 ay vs vs..Kendim de sağlıkçıyım,defalarca sağlık bakanlığa şikayette bulunduk en son carlayınca anladıkları dilden konuşunca sonuçlandırdılar.Şimdiki aklım olsa özelde verirdim hiç bu stresi çekmezdim🤷🏽♀️