Spinal anestezi dediğimiz dış anesteziyle aynı zaten doktorun başta uyarması lazımdı seni dokunmalari hissedersin ama kesinlikle ağrı hissetmezsin diye bende spinal oldum aşırı memnun kaldım acaba doğum sırasında sana sakinleştirici vermemiş olabilirler mi üzüldüm gerçekten adına. Kötü doğum tecrubelerinde gerçekten uzuluyorum