İlk haftalarda çok normal, sanki adet sancısı gibi şiddetli sancılar. Ben ilk hamileliğimde yaşamadım ama bu sefer bende fazlasıyla yaşadım. Hatta adet mi olcam acaba test yanlışmıydı diye düşündüğüm bile oldu. İçiniZi ferah tutun sağlıkla kavuşun inşallah