Rabia344 Kızlar bugün yaklaşık saat 17.00’den beri bebek karnımda kendini taş gibi yapmış durumda ve aşağı doğru baskı oluyor ara sıra. Hala bu karnımdaki kasılma düzelmedi. Sizce normal bir durum mu yoksa doktorum ile görüşmem gerekiyor mu ?
Rabia344 Zeynebk yaa öyle mi valla bende tedirgin oldum zaten doğumum bayramdan sonra olacaktı inşallah ama şu an nefesim kesiyor sanki
Rabia344 Zeynebk Geçen gün de böyle oldu doktor gel nts ye bakalım dedi geçti düzeldi diye gitmedim. Ama bugün tekrar başladı 😞
Aysekalkan 37yazmisin yeni gördüm normal bacım doğum için hazırlanıyor rabbim en güzel şekilde rahatça kurtarsın kucağını doldursun Allah’a emanet olun