Kızlar size birsey sormak istiyorum. Yaklaşık bir senedir etrafımda birçok kişi bebegini sezeryan ile dünyaya getirdi. Ve farkettim ki birçoğunun bebegi küveze girdi. Giriş sebepleri de hep solunum sıkıntısı ciğerlerine su girdiği içinmiş. Yani bilgisi olan varmi? Bu kadar çok doğum esnasında su yutan bebek normal mi? Eskiden bu kadar yatmiyordu sanki. Yada ben mi şuan daha çok dikkat kesildim. Aklıma olur olmadım şeyler geliyor kendimi korkutmak yerine size danışayım dedim. Sizce bebekler doğumda hata sonucu mu su yutuyor yoksa zaten sık sık da başa geliyor muydu?