Hanımlar normalde Ataşehir Avicenna hastanesine gidiyorum doktorumdan da çok memnunum ama doğuma nerdeyse 2 katı zam geldi, ilk muayenelerimden beri soruyorum paket alamıyor muyuz şimdiden felan diye yok diyorlar sadece doğum için ücret veriyorlar ve önceden sözleşme felan yapılmıyor dolayısıyla doğuma 1 ay kala zamdan etkileniyoruz. Çamlıca Medipolde doğum yapan bütün yakınlarım çok memnun ve zam da gelmemiş ayrıca paket olarak alıyorsun yani tahliller mahliller dahil ücrete. 34.haftamda doktor değiştireceğim çok üzülüyorum. Bu hastanede memnun kaldığınız önerdiğiniz doktor var mı? Güler yüzlü tatlı dilli sevecen ve normal doğumda destekleyici bir doktor istiyorum.