Arkadaslar benı goren belki gormustur normal istiyorum ama panıkatagım var korkuyorum napsam diyodum bugun doktorumla ılk defa konustuk bu konu hakkında panıktaklılara normal dogum yaptırmıyoruz dedi sezeryana alıcakmıs moralım bozuldu cnku ben sezeryandan daha cok kormuyodum nabıcam blmıyorum sezeryan olanlar bana moral verebilirmi bütün bayılttırıcam