Ecceee Umrann20 benim 26.haftamda olmuştu bi tek kefir iyi gelmişti, sonra bebiş döndü tekrar ve geçti şimdi nadiren yanmam oluyo
Gny18 Umrann20 kesinlikle gaviscon öneriyorum. Rennie duo kullaniyordum ilk 1 hafta hafifletti ama asla gaviscon gibi sorunu kökünden çozmedi
Hafsa13 Gny18 aynen katılıyorum son haftalarımdayim midem çok kötü yanıyor gaviskondan başka bişey iyi gelmiyo direk kesiyo tavsiye ederim