Anneyimmm tedavisi yok canım maalesef benim çocukluğumdan olan bir durum aslında ilaçlar falan var deniyor da gebelikte kullanılacağını sanmıyorum. Benim de arttı zaten geçmişti evlenince :( şu an o sebeple uyuyamıyorum mesela çok uykum var aslında. Allah şifaversin