Sermec27 anladim canim, birde jel oluyormus herhalde dis etine sürmek icin. Oglum 7 aylik, zaten üc aylik oldugundan beri agzinin suyu akiyor, elleride sürekli agzinda. Ne bulsa isirmaya calisiyor. Dis kasiyicilarini kullanmiyor. Su anda da asiri miz miz, hep benim kucagimda olacak asla baskasinda durmuyor. Halamgil dis cikariyor olabilir, o jeli arastir kullan dediler oyüzden bir sorayim dedim.