aysenurtemur sgkya gidilmesi gerekiyo. Fatura birde hastaneden epikriz belgesi ( hastanede dogum yapıldıgına dair bir belgeymiş) alınıyomus. Eğer devletin verdiği olması gereken ücretlerden yüksekse %70 ücretini geri alınıyormuş ama devletin belirlediği tutaro telefonda söylemiyorlar.
İstanbulsa eğer topkapı sgk ya gidiliyormuş. Diğer illeri bilmiyorum.