Sulekaara Emel29 başka bir doktora gidiyorum ama şar a gidecekseniz yıldırım tavsiye edenler daha fazla
Hilokk Ben yıldırım beye gidiyorum şuan 33. Haftamdayım şu zamana kadar hiç soru bile sormadım o herşeyi o kadar açıklıyor ki soru sormama gerek kalmıyor çok iyi bir Dr bence ben çok memnunum tavsiye ederim