Çok geçmiş olsun, hayırlı olsun bu arada. Çözüm olur mu bilmiyorum ama bende 37 ye girdim 25.haftadan beri hemoroidle savaşıyorum bi ara azalmıştı son 2 haftadır baskı yaptığından tekrarladı. İlaçsız çözüm yok malesef. Bana doktor 2 krem bi fitil verdi sürekli her lavabodan sonra fıskiye ile ılık su tuttum devam da ediyorum. Oturma banyosu öneriyorlar ama ben rahim kaslarını gevşetme ihtimali yüzünden oturmuyorum. Bitkisel olarak benim yaptığım hiçbirşey çözüm olmadı. Şuan basur memeleri çok küçüldü ağrısı indi. Doğumdan sonra da tekrarlayacak yine aynı yöntemleri yapacağım