Aysetnj 37+1 haftaligiz dr bugun basi cok asagida dedi acikliga bakti acik degilmis ama haftaya gelebilir dedi var mi aranizda benim gbi olan 🤔🤔🤔
aselmina21 Aysetnj bnm bebegimde 29 haftadan beri cok assagida snin haftlarinda gelme imkani varmi acaba:/ doktor yorum yapmadi bana
Gamze1903 Aysetnj bende 37+5m bebegim donmus vaziyette basi asagida ben size seyi sormak istiyorum bazen vajinamda hissediyorum hareketini oyle 1 yada 2 sefer bazende cikickms gbi oluyor sizede oyle oluyor mu acaba benmkide okdr inmismisdirki💆💆💙
Aysetnj Deniz2961 6 7 sn surdu.. daha once cati muaynesi olanlar hep kendini rahat birak sıkma demislerdi bende derin nefes aldim can acitcak bsey degil bi tuhaf hissediyorsun sadece.. ama o an her sey bebegim icin diye dusununce viz geliyor alt tarafa max 10 sn..
Aysetnj aselmina21 canim benim asagida olmasiyla senin ki farklidir cunku ultrasonda kafasi gorunmuyor sadece cenesi..o kadar asagida.. yoksa benimde hep rahim duvarima baski yapiyordu yani hep asagidaydi.gogus alti bostu hep benim o yuzden stres yapma dikkatli ol sadece..
Htckbra aselmina21 benim bebeğimde aşşağda kafası aşşağda dedi doktor ben zaten hareketlerini kasığımda hissediyorum hep umarım sorun olmaz 28 haftalığım . Sağ salim vaktinde kucağımıza alırız inşallah
Aysetnj Gamze1903 vajinamda hareket pek hissetmiyorum da cok baski yapiyor ve de cikacak gbi sanki ve asiri sertlesiyor karnim☺☺