Gulcandnrts Merhaba arkadaşlar 35+6 olduk felâket sancım var kasıklarım acıyor daha 36 haftaya girmedik ağrıdan yürümekte zorlanıyorum
Pyrz_07 Gulcandnrts dün bende de vardı ama bebek aşağıdaymış bugün döndü sanırım ağrım kesildi bende 36 haftalığım devam ederse ağrınız bi doktora gidin benimki bigün sonra geçti