Hazaall Kızlar acil bisi sorucam doğum yapalı 18 gun oldu ve sezeryan oldum bütün vucudum ağrıyor cekilmicek kadar masaja gitsem sakıncası oluyormuş yaptıran yada giden varmi
Durubebegim Hazaall hamileyken gittim bir sakıncası olmadı seninde dikişlerin iyileştiyse gidebilirsin bence
Hazaall Durubebegim iyileşti çok şükür ben sezeryana rağmen operasyon gecesi kaldım ertesi öğlen ciktim 6 saat sonra doğumdan yürüdüm normal hayatıma döndüm ama masaj istiyorum çünkü aşırı kemik ağrılarım var artık rahatlamak istiyorum