Minikkus0101 28 haftalık doğum yaptım bebek vefat etti şuan tekrar hamileyim zor Allah kimseye yaşatmasın sürekli tansiyon takibi yapmanız gerek aspirin deme ilacı magnezyum deyvit decavit kullandığım ilaçlar ,, idrarda proteğinkaçağı olmaması gerek, bende ki belirtileri üst karın ağrısı midenin oralar , sırt ağrısı, ödem birden şişme oldu 3 hafta zehirlenmişim son safhada yetiştik doktora