Minikkus0101 yani sizin durumunuzu tam olarak bilemicem ama bende söyle olmustu, tansiyonum sürekli yüksek cikiyordu hamileligimin 22. haftasindan sonra. 28 haftalikken idrarda protein cikmisti, iki belirti (tansiyon + protein) olunca hemen yatisim yapildi. 24 saatlik idrar toplandi, temiz cikmisti. Ama tansiyonum hala yüksekti. Bana doktorum bazen tansiyon yüksek olunca böbrekler idrari tam filtreleyemiyor ve idrar kacagi olusuyor demisti. Yani gebelik zehirlenmesi yoktu ama tansiyonum yüksekti. Riske atmamak icinde 37+1de sezeryan oldum