Evet kızlarr 😍 Bende hergün burda doğum hikayeleri okurdum korka korka nasil olacak nasil gidecek diye.İnsan başına ne geleceginden habersiz olunca tedirgin oluyor.Bende doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istedim 😍
04.07.2022 de randevum vardi 37+5 tim bu arada direk gittim doktor alttan muane etti 2-3 cm açıklığın var dedi nst ye baglicam sonra tekrar gel dedi nst ye girdim 15-20 dakika yürü tekrar gel baglicaz dedi bebeğin kalp atışları düzensiz çıkmış.Yürüdük eşimle daha sonra tekrar geldik ve bağlandım. Bu sefer de yine aynı çıktı Doktor sana yatışını vereceğim dedi.Açıklığına bakicaz olmadi sezeryana alirim dedi.Neyse yatisim yapildi esim evden gitti eşyaları filan getirdi annemler geldi.Daha sonra nst ye bağlandım ebe gelip kontrol ediyordu açıklığima ve kemigimin çok güzel olduğunu soyledi.Doktorum geldi suyumu patlatti hizli ilerleme olsun diye 14.00 da yatisim yapildi bu arada 1 saat sonra dogumhaneye alindim son kez muane edilip sezeryana alincaktim bebegimin kalp atışları ayniydi kordon dolanmış olabilirdi.Catala çıktım ebe bi baktım 7 cm olmustu ben o arada sanci çekiyorum ama ebe dedi doguruyon doktor geldi filan o anda suni sanciya bile gerek kalmadi herşey çok hızla ilerledi.17:35 te meleğim doğdu kollarimdaydi Asel Linam.O anda çok saskindim ve bu doğumu başarmistim.O an herşey geçti ağrım kalmadi inanamiyordum hala benim bebeğim mi diye.Sonra o ara dikislerim atildi inanin o anda hissetmiyorsunuz.Bakimim yapildi odamiza gectik ❣🧿 Şuan meleğim 4 günlük yanimda uyuyor.Dikislerim çok sızlıyor ağrıyor düzgün oturamiyorum krem ve jelimi kullaniyorum ama ağrım var yine çok dikisim yok Allahtan 2-3 tane dedi doktorum.Göğüs ucum yara emzirirken canim yaniyor gittim gümüş kapak aldirdim biraz daha iyi çok şükür.Herşey çok güzel gidiyor.Sakin korkmayin kendinize güvenin kizlar herşeyi akisina birakin ♥💜✨