Aeds Arkadaşlar merhaba bir konuda tecrübelerinize ihtiyacım var. 30+5 hafta 2.gebeliğim deyim, vajinal muayene 2.gebelikte de yapılıyor mu yapılıyorsa kaçıncı haftanızda yapıldı, bilgi verebilirseniz sevinirim teşekkürler 🤗
Elifimm123 Aeds sezaryense doğum 2. De bakılmaz benim ilki sezaryen diye bakılmadı şimdide öyle olacak. Normali bilmiyorum. İlkini doğurduysan bence onda da bakılmaz
Aeds Elifimm123 ilki normaldi bunda da şuan için normal olacak bakalım süreçte neler yaşarım dün gittim normal rutinle muayene oldu şikayetin olmazsa 1 ay sonra gel dedi