Mg8585 Merhaba hanımlar ben 32+5 haftalığım.Bir haftadır iştahım aşırı kesilmiş durumda. Asla canim birsey yemek istemiyor. Benimle aynı durumu yaşayan var mı acaba.
kelebek03-6 Mg8585 aa vallahi benimde 32+6 bende de iştah sıfır önceden canım bişeyler çekerdi şimdi hiç aklıma bişey yemek bile gelmiyo herkes iki canlısın acıkman lazımken neden böylesin diyo bende anlamadım 🤷
Mg8585 kelebek03-6 Yalnız değilmişim. Sizi de tedirgin ediyor mu bu durum. Sabahtan akşama bisey yemesem canim istemicek o derece.
kelebek03-6 Mg8585 aynen valla bende öyleyim biri önüme bişey getirip ye demeyene kadar aklıma gelmiyo yemek 😅 tedirginlik değil de yani sıcaklardan dolayıdır diye düşünüyorum çünkü bebeğin hareketleri normal olduğu için korkmuyorum azalma olsaydı korkardım