KeremikoBayky Deletedmom8373 bugün 11+0 ım. Çok rahatladım aşırı uyku halim sabah bulantıların kasık sancılarım geçti karnım hafif belirdi, iştahlıyım. Fetal dna verdim 1 hafta içinde sonuç gelecek heyecanla sağlıklı haberini ve cinsiyetini öğrenmeyi bekliyorum.
Nurersz 9+5 iz bizde teyzeleri dün gittik görmeye nabzımız 170 attı 2. 5 cm olmuşuz bile sırtını dönmüş bize minik kiraz, sabah bulantılarım koku hassasiyetim ve göğüs şişliği var e briaz da ayva göbek 💜
Deletedmom8373 Nurersz oooy bizimki hep yan profilde duruyor ama bize nabzı kaç atıyor söylemediler yani kalp atışını duyduk da bi gittiğimde sorayım 😍
Deletedmom8373 Oznurcakir Tiksinme konusunda sanırım alışıyorum dün tavuk giyebildik ama sadece haşlanmış bir tek onun kokusu güzel geliyor eti de nohutun içinde falan onun dışında sarımsak çiğ soğan pişmemiş ay o kadar tuhaf yani önceden sevdiğim şeyleri şimdi yiyebiliyor muyum diye denemek 😂
Oznurcakir Deletedmom8373 tavuk demeyinnnnn🤢 bi parça yiyim dedim ömrüm billah yemem artık 😆zaten soğan sarımsak ve yeşil soğan hayatımdan çıktı 😆ne güzel en azından yiyebilmissiniz tavuğu denedim olmadı malesef koku yoğundu 🤦🏻♀️
Butterflyank 9+5 Çok şükür şuan herşey yolunda akşamları erken yatmak istemiyorum ama uykum geliyor 🤗 2 li taramaya giren arkadaşlar var mı? Bende bayram sonrasi olacağım.
Rukiye24 Deletedmom8373 9+2 bulantım 7. Haftaya göre daha hafif çok şükür başka bir şeyim yok şimdilik
Pijamaskeliler Deletedmom8373 bastan beri bisim yok valla sanki hamile değilim en son perşembe iyidi 9+4 olduk 20 temmuza attı kontrolü bu zamana kdr her hafta idi cnki 3 kez kalp durması yaşadım bu 4.gebelik hep bu haftalarda durmuştu o yüzden korku ile gecio göğsün sizlardi oda geçti ıns iyidir 😔
Deletedmom8373 Pijamaskeliler Birşey olmaz canım Allah’ın izniyle merak etme kendine de stres yapma olumlu düşün ki olumlu olsun