Bayancorek Gamze_k0 sıcaklar bunaltıyor şimdilik başka sorun yok şükür, bir de sürekli toplanıyor ayar oluyorum. 🌸😂
Buseeeeeeeee Gamze_k0 sıcaklar bunaltıyo hemen doğurmak istiyorum artık oğluma kavuşmak için gün sayıyorum resmen
Xxz Gamze_k0 selam ben 31+5 ten. Sorunalr gece mide yanması yemek borusu müdür artık briseyler yaniyo uyutmuyo. Hemen mide ilacı içiyorum. Çabuk yoruluyorum. Hiç olmadığım kadar terlyiyoruk.atlet kiloyla geziyorum evde gene de şu damliyo vücudundan. Akşam olunca camdan kapıdan soğuk alıyorum.karnima.sertlesiyo ağrı giriyor. Gece sürekli WC çiş. Mesela tam uyuycaz tartıya biniyorum 65 kilo sabah 6:00 da tartiliyorum 63 cikiyo. Bütün gece çise kalkmaktan su icmeyim.diyorum.bigazim kuruyo. Valla vajinaya olan baskıyı zaten hiç anlatmiyik.reemen bugün altıma.baktik.aynada böyle baskıdan büyümüş o bölge açılmış nerdeyse ikinsam.cikacak gibim off her türlü zor. Bir de ufak bebek var kucağımda Allah yardımcımız olsun. Şuan tek derdim doğumda bebeğimi napicam bakabilceklermi yanımda mi yatsa hastanede hep çocuğumu düşünüyorum kendimi geçtim. Yarın kontrolüm var gidip bakicam kilosuna vs. Biraz zayıf gibiydi tahin pekmez ceviz muz tukettim bir hafta bakalım etkisi olmuş mu
Ozum12 Gamze_k0 bende öyleyim yapacak başka birşeyimiz yok ama bir yanım zaman çabuk geçsin istiyor bir yanım son aylar tadını çıkar hamileliğinide özlersin diyor 😁🥰
Cnn__ Ben de 32. Haftadayım, aktif bi şekilde çalışıyorum sabahları el ve ayaklarımda ödem oluyor bebek şuanda doğum pozisyonunu almış durumda,
Gamze_k0 Xxz vallhi ben 30+2 haftaliken gittim 2 kg dedi şuan 31+4 haftalığım kaç bilmiyorum annem yadan kaynana yakim degilmi sana 😊 aynı şeyler yaşıyorum inanki
Mouradi Xxz Merhaba bebişinizin kilosunu yazarmısınız yarın gittiğinizde ? :( inşaAllah fayda etmişdir kilosu iyi olur Benim bebişte geride yedikleriniz fayda etdiyse bende yerim 31 haftalığım bebiş 29 haftayla uyumlu :(
Xxz Mouradi benim normalde 33. Haftami bitiriyor olmam gerekiyodu ama 31. Gösteriyor gerçi yarın ne der bilmiyorum postu bulursam yazarım yeterki uyumlu olsun gittiği haftayla daha fazla geriye düşmesinlerde . Spor yürüyüş hicbirsey yapmıyorum dinleyniyorum tek işte ev temizliği yemek vs yapmak zaten yeterince yoruyor ikindi gibi bir dinlenmeye zamanım oluyo ancak. Eğer zayıfsa bu sefer öğün sayısını içeriğini arttırıcam. Çocuk haftasına uysun da benim kilo almam şimdilik hiç önemli değil yani ben sadece bebeği düşünüyorum şuan.
Mouradi Xxz Anladım canım inşaAllah haftasıyla uyumlu olur Bende aslında iyi besleniyorum baya kilo aldım sadece sizin yediklerinizden sadece muz yiyorum bakalım. İnşaAllah güzel haber verirsiniz bebişinizden
Xxz Mouradi amin canım ama bu hafta özellikle karnım böyle aşağı bakiyo sanki ve küçüldü gibi o beni strese soktu sırf o yüzden gidiyorum doktora. Herşey yolundaki acaba diye karnımın kuxulmasi normal mi. Geçen hafta daha büyüktü ve yukardaydi
Mouradi Xxz En son ne zaman gitmişdin canım o zaman bebiş doğum pozisyonundamıydı ? Eğer değildiyse bebiş dönmüş ola bilir o yüzden öyle aşağı küçülmüş gibi oluyor ve ya başka pozisyon almıştır o yüzden. Stres yapma ama inşaAllah iyidir her şey 🥰