Kızlar 19+3 hamileyim ayırt edemedim ama bence bebegin hareketleri dokturama sordum bebektir dedi ama bu ara nerdeyse hiç hissetmiyorum hissettimde damar atma gibi gıdıklama gibi birseyler hissediyorum ama bazen oluyor hiç birsey hissetmiyorum böyle olunca da tabi efkanlı oluyorum ya