Busra156 Eskişehirde olup yakın zamanda şehir hastanesinde dogum yapan anneler var mı eşler girebiliyormuş doguma dogrumu giren oldumu ? Ebeleri vs. Nasıl
Tiredshe Ben ilk doğumumu orada yaptım evet eş girebiliyor zaten gebe okulunda söylüyorlar girebileceğini. İlk doğumum suni sancı ile olmasına rağmen güzel bir doğumdu uzun sürmüştü ama her şeyden memnun kalmıştım şimdi ikinci doğacak iki hafta içinde yine şehir hastanesinde doğurucam.
Busra156 Tiredshe yaa çok sevindim vallaaa bende orda dogum yapcam benimde az kaldı ilk gebeligim acaba giriyomu diye tedirgindm herkes birşey demişti çok mutlu oldum
Tiredshe Busra156 eşiniz durabilirse sorun yok ben tüm gün sancı çektim eşim hep yanımdaydı doğum başladı son anlarda dayanamadı maalesef kötü oldu ebe dışarı çıkardı sonra bayılıyorlar onlar ile uğraşıyoruz kadını bırakıp diye 😂 Meğer tansiyonu düşmüş, doğumdan sonra geldi tabi dikiş atılırken felan da yanımdaydı bebeğimizle birlikte.
Busra156 Tiredshe 😂😂😂 hahahaa Allah’ım ne güldüm yaa ama iyi birşey eşlerin girmesi girmesi gerekiyor bazı şeyleri görmeleri gerekiyo kadın olmak ne kadar zor 😂
-_Esra_- Bende orada yaptım, Eşimi bırak Annemi bile kavga dövüş aldılar. 2019da , şuan tekrar doğum yapacagim Nasipse eğer böyle bir uygulama varsa bende Sezaryan olacağım tabiki eşimi isterim.
Busra156 -_Esra_- normal dogumda alıyorlar diye duydum ama sezaryanı bilmiyorum inşallah ondada alırlar tabiki girsin iste onunda o anları görmesi en dogal hakkı
Tiredshe Busra156 öyle tabi ama bazı arkadaşlar istemiyor, doğum anında orada olan erkekler çok fazla etkilenip doğum sonrası eşlerine uzak davranıyorlarmış sadece anne olarak görüyorlarmış ve cinsel olarak yaklaşmak istemiyorlarmış bunu yaşayan çok çift var happykdiste çok okuyorum ben 🤷