Ceylin8 1 aydr dr a gitmedinz mi cok onemli sebepleri olabiliyor.eger isilik tarziysa bana alakort losyon cok iyi geldi hizla iyilestrdi dokuntulerimi.karaciger enzimlerinde mutlaka baktrin.ve vucudunuzu sadece dogal sabunla yikayin.kimyasallardan uzak durun.ben oylekikle atlattm