_Merve__ bende bel fıtığı var bir anda girdi ne oturabildim ne yatabildim ayağa kalkınca bile acı çektim ben bel fıtığından kaynaklı sandım 16 saat çektim sonra çocuğun hareketlerini hissetmediğimi farkettim acile gittik çocuğun hareketlerinin normal olduğunu fakat doğumun başladığını ve 2 cm açıklık olduğunu soylediler hemen yatışım yapıldı 32+3 üm açıklık 3 cm olmuş geciktirmeye çalışıyorlar