Gzmgkhn canım benim 15. haftada oldu sonra geçti bir daha hiç olmadı 34’e kadar. Lütfen gözünü korkutmasına kimsenin izin verme. Ha ama şu tavsiyemi dinle derim. Magnezyum, kalsiyum vs. doktorun başlattığı anda mutlaka çok düzenli tüket. Tüketmezsen ağrıların bebek büyüdükçe olur. Ben 34’e kadar hiç umursamadım 34’te gerçekten ağrım oldu doktorum uyardı bebeğim kemikli ve uzun bendeki tüm kalsiyumu çekmişti. Bu sefer düzenli başladım 1 hafta içinde hemen düzeldi. Şuan 37. Haftamı dolduruyorum ve şükür ağrım olmadı yüzebiliyorum, yürüyüş yapabiliyorum 🧿😂 Bebekler büyürken tüm depolarımızı kullanıyor ve direkt vücudumuza ağrı olarak yansıyor. Tavsiyem sert zeminde yat bana ortopedi uzmanı öyle söylemişti. Onun dışında biraz istirahat ile zamanını geçir birkaç hafta sonra takviyelere başlar doktorun sanıyorum 🤍