Eliifs Bende orta boy valiz hazırladım. Anneme sanki büyük oldu bu anne dedim cünkğ boş yerler de kaldı. Annem kirlimiz olur temizimiz olur kızım dedi. Yorumlardan görüyorum ki haklıymış :)
Pineapplee Ogretmen_Anne_ bende hiç çanta almayı düşünmüyorum yeter biseyler almaktan yoruldum 😂😂 aynen dediğiniz gibi valize koyucam zaten hem daha düzgün durur hemde tekerlekli falan taşıması etmesi de daha kolay olur