Sabah 06:00’da hastanede olacağım, 08:00’da sezaryene gireceğim.
Çok heyecanlıyım, çok gerginim. Değişik duygular içerisindeyim.
Onca ay bekledim zorluklarıyla kanama alanlarıyla öyle mi olacak, böyle mi olacak derken resmen gün bitti, inanamıyorum şu an.
İçimde hâlâ bir korku… Allahım sağ salim kavuştursun herkesi yavrusuna 🙏🏻
Sezaryen ve doğumdan sonraki süreçle ilgili önerileri olan varsa seve seve okumak isterim.
Kızlar bugünkü duanızda banada yer verirseniz çok mutlu olurum, teşekkür ederim🙏🏻
Oğlum eve geldiğinde öncesi/sonrası yapacağız 🥹
