Elifoz28 Merhabalar herkese bugün saat 11.04 de bebişim dünyaya geldi çok güzeldi minicik doğumum da çok güzel geçti sezeryan oldum suan biraz ağrım var ama olsun bebeğim küvezde solunumla ilgili problemi var lütfen dua eder misin sağ Salim çıksın iyi olsun
umraanbrs Elifoz28 Allahım sağlık sıhhat versin inşallah üzme kendini doğumunda iyi geçmiş bak dualarımdasın 🤲🏻
Dereli78 Elifoz28 rabbim en kısa zamanda sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. Kaç haftalık doğdu. Spinal mi epidural mi oldunuz. Haftaya benimde sezaryen ameliyatım var inşallah. İlk doğumum spinal oldu memnun değildim. Çok ağrım oldu. Bunda epidural tercih ettim bakalım nasıl geçecek.
Talihimyokbahtimkara Rabbim tez zamanda sağlıkla size kavuştursun miniğinizi inşallah hayırlı olsun 🥰
JJ19 InshAllah sag salim cikar kuvezden doya doya sarilirsin canim benim tebrik ederim hep birlikte olun saglikla yasayin uzun omurler versin Allah
Elifoz28 Dereli78 34+2 de ams 32 haftalık uyumluydu spinal tercih ettim uyuşukluğum geçince ağrılarım başladı bide ebe pis kan çıksın diye karnıma hep bastırdı o ağrı yaptırdı o ağrılar olmasacok daha iyi
Dereli78 Elifoz28 benim ağrı çoktu ya bir kez bastırdılar karnıma onuda narkoz ağır gelmiş omzuma kadr uyuştum sersem gibiydim hatırlamıyorum.