Merhaba , 25 haftalık gebeyim. 3 gündür sol kürek kemiğimde ağrım vardı. Bugün doktor biraz sol böbreğin genişlediğini ancak su anda yapılacak bir şey olmadığını ilerlerse ürolojiye gitmemi söyledi. Ağrının hafiflemesi için neler yaptınız yada bir sorun oldu mı yaşayan var mı 🥹