Merhaba bende 2 Temmuzda transfer oldum 5. Gün Embriyosuydu. 10 Temmuzda tahlil günümdü, bayramdan dolayı dün yaptırdık ve değerim çok şükür positiv. Ben transfer sonrası çok rahattım sadece iki gün evde uzandım sonra işime gittim ve küçük çocuklarla çalışıyorum,çok şükür üç gün çalıştım sonra tatile girdi okulumuz.
Bayram öncesi temizlik yaptırdım cuma günüydü transferin 7.günü, evde dolandım ütümü yaptım hatta sırtıma sivilce çıktığı için adet olucam dedim, tutmadı sanırım deyip sigara bile içtim iki tane ve sonrası günlerdede tek tük içtim.
Belirtim yoktu göğsüm bile sızlamıyordu, sadece belim ara ara sızladı ve kasıklarım ama belirti denilecek kadar değildi.
Dün kanı verdik geri çıktık muayenehaneden, çünkü hiç beklemiyordum olumcu sonucu. Doktorumda çok yoğun olduğundan hemşireye beni arayın dedim.
İlk aramasında yakındamısınız hocam sizle görüşsün dedi. Bende dedim uzakdayım telefonla iletin sonucu
(okadar emin oldum negativ diye)..ikinci aramada hemşire aradı ve doktorumun beni sonra arıyacağını ama çok bekletmeden size sonucu iletmemi söyledi dedi ve positiv ben tabi hiç beklemiyordum positivi.
Sonucu öğrendikden sonra hafif başladı belirtilerim, belim arada sızlıyor, bacaklarım ara ara sızlıyor ve göğüslerim dokununca sızlmaya başladı ama çok değil.
Şimdi düşünüyorum hiç farklı bi belirti oldumu acaba diye. Şöyle bayram günü köyden dönüşde boğazıma bişey tıkandı gibi oldu sanki boğuluyorum dedim nefes almakda zorlandım hemen arabanın camını açtım, belirti sayılmaz belki ama kendimidemki değişimde bunu fark ettim be transferim belki 3. veya 4. günü hafif başım döndü çok hafif.
Hiç belirti aramayın kendinizde inanın kimisinde hamileliğin belli ayına kadar belirti olmuyormuş. Ben transfer sonrası rahattım, olumlu düşündüm ama olumsuz olursada hayırlısı deyip geçicektim.
Normalde yarın tekrar kan vermem gerek ama yarın tatil olduğundan cumartesi tekrar vereceğiz.
Bu yolda allahım kimsenin emekleri boşa çıkmasın.❤️