Bende de 25. haftada şeker yüklemesi yaptık şeker çıkmadı ama su biraz fazlaymis diğer kontrolümüzde yüklemeye gerek yok ama açlık tokluk bakalım dedi, ilerleyen haftalarda şeker çıkar mı dedim düşük bir ihtimal de olsa olabiliyor bir daha bakalım endiselenmeyin dedi beslenmeye dikkat edelim falan dedi dokturum