Shdergun Merhaba. 3 ay önce normal doğum yaptım. Açıklık yokken suni sancıyla hemde. Regl sancısı gibiydi, sancı geldikçe miniğime kavuşacağıma bir adım daha yaklaştığımı düşündüğüm icin mutlu oluyordum. Doğum yapar yapmaz ayağı kalktım, yürüdüm. Doğum sonrası inanılmaz iyiydi, bebeğimi emzirmek için çeşit çeşit tüm pozisyonları deneyebilirim. Ağrısız sızısız onunla vakit geçirmek cok güzel. Şimdi o güne döndürseler yine normal doğum yaparım :)