Merhaba, bugün doktora gittim . Kan ve idrar verdim. Sonra şeker yüklemesi için gazoz gibi bir ilaç içtim. Bu arada yemek yemedim. Tam 1 saat sonra da tok karnına kan verdim.
Doktorum aradı, Sonuçlarım temiz. Yani şeker oranım çok idealmiş.
Şeker yüklemesi yapılmadan önce de iyiymiş içilmese de olurmuş. Ama içtim🙈 benim gibi olan var mı? Sizce bir zararı olur mu??