GulizarY yıllardır ağdaya gidiyorum ilk kızıma hamileyken de gittim bunda yine gidiyorum hiçbi sorun olmadı kesinlikle tavsiye ederim şahsen. Ağdayla tertemiz oluyo iki aya yakın geliyo anca tüyler jiletle 15 günde bir falan almak gerekiyo diye biliyorum hiç kullanmadım ama