Canimcanim_ask Çatı muayenesi nedir ve nasıl yapılıyor kızlar merak ediyorum 31 haftalık olmak üzereyiz ne zaman yapar ve nasıl yapar niçin çatı muayenesi olmalıyız cevaplar için teşekkürler 💕💁♀️
Esrakml Canimcanim_ask 37.haftada yapılıyor genelde bana doğumhanedeki ebeler yapmıştı eline kaygan birşey sürüyor iki parmağıyla alttan bakıyolar kemik yapısına normal doğuma uygun mu değil mi diye vakti geldiğinde doktorun zaten muhakkak söyler
Smyye1B Canimcanim_ask 37+0da yapıldı bana kendi doktorum yaptı çatala oturdum eldiven takıp 2 parmağıyla kontrol etti. Kendini kasmadığın sürece acı hissetmiyorsun zaten basit bir işlem. 😇