Mnk16 35 haftalığım covid oldum sadece asist öksürüp şurubu ve bunu kullanıyorum ama bu iğne çok acıtıyor nasıl kullanıyorsunuz yan etki yapıyor mu işe yarıyor mu kullananlar , bu arada aşırı covid varmış gebelerde dikkat etsin herkes