TeoMom Merhaba herkese dün sağlık ocağında kan ve idrar tahlili yaptırdım Crp 8,3 çıkmış referans aralığı dışında diyor endişelenmeli miyim daha önce Crp si benim gibi olanlar nasıl bir yol izledi doktora bayramdan sonra gideceğim
Deletedmom73711 TeoMom Enfeksiyon var canım aşırı fazla değil evet hatta hamilelikte doktorların bazıları 10a kadar normal kabul ediyor, o değişir doktoruna göre. Muhtemelen ilaç kullandırtır ya da gerek görmez Endişe etme ama bayramdan sonra bir görün
TeoMom Deletedmom73711 Sağ ol canım doktoruma da yazdım ama henüz cevap vermedi yarın ararım eğer cevap vermezse daha önce kaybım var zaten o yüzden her şeyden endişeleniyorum
Bebekdelisi TeoMom benımde 7,3 cıkmıs canım genelde gebelerde yükselıyormus ama bende sorcam gerçi Çarşamba’da kontrol var beklemekmı daha iyi bilemedim
TeoMom Bebekdelisi Sorarsan veya kontrole gidersen doktorun ne dediyse yazar mısın canım benim ayın 20 sinde randevum daha çok var