Benim kızım erken doğum 35+6 mecburi sezeryan olduğu için doğarken ciğerleri amniyo sıvısı dolu oluyormuş kendi kendine atamadığı için sıvıyı ve nefes alamadığı için 3 gündür kuvezde cihaza bağlı . Rabbım hepimizin çocuklarına sağlık sıhhat versin inşallah bir an önce kavuşalım. Daha kucağıma bile alamadım 3kere görebildim. =(