Kubra1234567 33haftalik olduk. Hiç karnım yok. İlk gebeliğim de yoktu. 2. Kesin çıkar dedim ama 8 aylık oldu hala çıkmadı. Sinir oluyorum. Bebeğin kilosu da iyi ama çıkmıyor. Kilolu ve uzun biriyim ama benden uzun ve kiloların bile çıkıyor karnı 😥
Mlkysf Kubra1234567 Çıkmasın ne güzel 29 haftalığım kocaman göbeğim var sırtım belim yanlarım her yerim ağrıyor öne doğru gerdirdigi için.Sağlığının yerinde olması en önemlisi bence karnın çok çıkmaması daha iyi biz koca göbekli oldukta ne oldu hareketimiz kısıtlanıyor başka birsey değil 😀
Busssx Kubra1234567 Bende 33 oldum hiç çıkmadı diyemem benim biraz çıktı ama bilmeyen bazen dışarıdan zor anlıyor çok diyemem sizin bebek kaç kilo
btlbsr Kubra1234567 kilosu va de iyiymiş hiç kafanıza takmayın. İç karnınız geniş ne güzel. İnsan istiyor göbeğim çıksın seveyim filan ama o da iş görürken zorlar. Bende 33 haftalık hamileyim 3 günde yeni çıktı öncesinde belli olmuyordu.