Alparslaninannesii kuzum bence bişey olmamıştır , sonuçta amniyotik sıvı dışarıdan gelen darbelerden korumak için de var ,yastık görevi görüyor, bi doktor demişti ki istersen halter kaldır o çocuk doğacaksa doğar düşüremezsin. Sen bi doktora git yine de tabi ama bence içini ferah tut. Bişey olmamıştır zaten olsa anlarsın lekelenme kanama vs